Friday, March 30, 2012

qout hari ini

"Sometimes people don’t realise being royalty can be a very lonely world" TMJohor.

"The public think royalty is all about Ferrari but do you know the responsibility, do you know the criticisms. It’s like living in an aquarium. Everyone is there to judge you ... about what you do or what you say" tmjohor

“Orang gila sahaja kata tidak akan menyesal kalau sudah masuk ke penjara ini. Memang menyesal tetapi saya belajar banyak perkara yang tidak pernah saya tahu,” - Ariel Petepan-

"Saya gemar mengembara, dunia ini ada 196 negara, dan sempadan dunia saya tidak berakhir di Siam. Saya mempunyai kebebasan untuk mengembara dan menceritakannya kepada sesiapa sahaja." malique too phat

'Saya tiada masa untuk meletakkan diri saya dalam fikiran seorang remaja kerana zaman itu telah lama saya tinggalkan.Saya menulis sebagai seorang dewasa dan jika ada pihak kurang matang yang mendengar lagu saya dan bertindak bodoh, itu bukan hal saya.' malique too phat

No comments:

Post a Comment